fbpx

Kuidas kõik alguse sai

Ühel ilusal kevad-talvisel õhtul istus pereema arvuti taga ja soovis leida mingit põnevat toodet, mille vastu võiks Eestis huvi olla ja mida võiks Eestis edasi müüa.

Olles juba tükk aega otsinud, avastas ta ühe lehekülje, kuid see oli Poola keeles. Aga nagu me kõik teame, on olemas Google translate, mis aitas olulisemad asjad ära tõlkida.

Tõlgete abiga leidis ta diivanid ja tugitoolid, mis panid silmad särama, sest neis oli midagi teistsugust ja mõeldud just lastele. Nii see tellimus tehtud sai ning nüüd jäi üle vaid oodata.

Kätte oli jõudnud päev, millal saabus tellitud tugitool. Suures õhinas sai pakk lahti võetud ning seest ilmus välja üks väike armas tugitool – pehme ja kerge. Just see, mida meil vaja oligi.

Ja no kes muu saab olla uue toote testija, kui meie enda pere pesamuna, kes ühtlasi on meie vahendatud toodetele tihti modelliks.

Mõnnila tiim

Esimene aasta ettevõtlust

See pehme tugitool andis pereemale lõpuks lootuse, et oleme leidnud tooted, mida saame müüa Eesti turul peredele, pakkudes sellega lastele rõõmu.

Tellitud tugitooli panime prooviks müüki, et näha, kas on üldse huvi selliste toodete vastu ja tool osteti uskumatult kiiresti ära. Meie esimene klient oli Haapsalust.

Esimene aasta ei olnud meil nii edukas, kui lootsime, kuid sellest olenemata ei visanud me püssi nurka, vaid proovisime edasi, sest uskusime, et ühel päeval hakkavad need toolid rohkem populaarsust koguma.

Nii avastas pereema, et võiks ju Facebookis erinevatesse müügigruppidesse postitada – see avastus oli taaskord “kuldaväärt”, sest peale mitut kuud pigem suhteliselt vaikset müüki hakkas meie ettevõte lõpuks elama.

Muidugi tuli vahepeal teha ka ettevõte, sest kuidas sa muidu müüd oma tooteid ja tekitad inimestes – eriti asutustes – usaldust. Sellega tekkis meil järgmine keeruline moment. Miks? Sest ettevõtte juriidiline nimi oli olemas, kuid brändi nime ei olnud – laual oli palju erinevaid variante! Võitjaks osutus Mõnnila.

Esimene logo sai inspiratsiooni sellest pildist, kuid siiski see ei jäänud ikkagi meie logoks

esimene logo inspiratsioon-min

Mõnnila kinnitab kanda

Taaskord tekib küsimus, miks just Mõnnila? Vastus lihtne – kas on midagi mõnusamat, kui enda diivan või tugitool, kus mõnuleda?

Lisaks on Mõnnila selline hea, mõnus ning lihtne nimi, mida meelde jätta ja samas on temas ka lapsemeelsust.

Oma vähese tegutsemisaja jooksul oleme juba toetanud erinevaid peresid, kinkides neile mõne toote ja ka ettevõtmisi, kus koostöös oleme välja loosinud meiepoolt pakutavaid tooteid või siis andnud neid auhindadeks.

Ühe kott-tooli kinkisime oma lapse lasteaiarühmale ja see on osutunud väga populaarseks.

Meie tähelend oli 2020. aasta sügisel, kui enne jõule hakkas tulema väga palju  tellimusi, sest mis võiks olla veel parem kingitus pere pesamunadele, kui üks mõnus diivan või tugitool. Sellest edukast aastalõpust tekkis meil idee hakata pakkuma ka jäätisemasina rendi teenust. 2021. aasta algul pehme jäätise masin soetatud saigi ning siit sai nüüd ainult edasi minna.

Nüüdseks oleme oma brändiga Eesti turul kanda kinnitanud ning tekitanud inimestes usalduse, mis on äärmiselt oluline, sest pakutavad tooted peavad olema ka lapsesõbralikud.

 Loodame, et väikene story meie ettevõtte tekkeloost oli huvitav ning andis ülevaate.

Täname südamest kõiki oma kliente ja koostööpartnereid, kes on meid usaldanud ja ka teistele edasi soovitanud.

 
Mõnnila meeskond

SHOPPING BAG 0